20110704

.90.


vlog. matluhfi90. mungkin ada yang penah tengok. vlog beliau sangat AWESOME waa cakap luuu. seriously setiap vlog yang beliau buat ade mesej yang sangat berguna yang kadang kala kita anggap remeh. aku mula tengok vlog beliau ni kat youtube setelah jiran bilik kat hostel dulu cadangkan. aku start dengan vlog pasal sampah. vlog beliau buat aku senyum and tak berenti gelak. habis satu, aku search lagi seterusnya pasal mercun bola. kemudian drama melayu dah lastly habis semua vlog yang beliau ada kat youtube tu aku tengok. now ni, aku sentiasa akan update if beliau ade upload any new video kat youtube. if aku bosan pun aku boleh ulang tonton vlog die banyak kali. aku nak suggest kat korang jugak supaya tengok laa vlog beliau ni dan ambil laa pengajaran from every video yang korang tengok tuu. selamat menonton semua ;))




No comments: