20110703

.89.



semalam tengok transformers 3 Dark of The Moon. sempat jugak dapat tiket. banyak tempat dah sold out. cerita takde laa best mane pun. mungkin sebab takde megan fox :P
sampai berapa kali ntah aku menguap. hahaha. nampak dah kan cerita ni macam bosan bagi aku.

sementara nak tunggu time masuk panggung tu, aku buat senaman kaki laa dulu. aku jalan dekat 3 mall sekaligus. dasyat tak??? hahaha. orang penang jaa boleh buat macam nii. actually kan, dekat kawasan aku ni 3 mall tu dah jadi dekat dekat, dah bersambung sambung ala ala twin tower tu. prangin mall, komtar and 1st avenue. senang senang korang datang laa melawat. :D
dah penat jalan cuci mata rasa kering tekak. nak try
'cool blog'?? haa, ape kejadahnye benda ni??
ini ialah sejenis minuman yang agak femes jugak laa. sepanjang aku jalan tuu, ramai orang memegangnya di tangan sambil shooping dan window shooping. sooo, why not?? "chocolate smoothie cool blog with pearls" pearls tuu, bijik bijik hitam yang liat liat tu laa. asyraf yusof pilih "oreo with chocolate smoothie without pearls" sebab dia kata bijik bijik tu mengganggu kenikmatan air nak lalu kat straw. hahaha. rasa chocolate ni boleh tahan, nak sama macam java chips starbucks kot haa. nak rasa starbucks yang berbelas ringgit tuu sekarang dah boleh dapat dengan harga kurang dari lima ringgit. tapi, memang
laa minum kat starbucks tu lagi puas. no doubt pasal tuu. tengok price laa kan.

cool kan kiosk "cool blog" ni.

chocolate smoothie with pearls, only at RM4.10

java chips frappuccino


ouh yaa, semalam pakai t-shirt elmo saya yang comel tu :P tapi kan, everywhere pegi semalam asyik terserempak budak pakai t-shirt sama macam aku. tapi die laki laa. tibe tibe rasa segan, malu. kelakar pun ade jugak :D hahaha. jalan jalan kat tiga tiga mall
tu boleh plak asyik terserempak plak.

elmo by asyraf yusof ;))


semalam jugak ade kempen dari PDRM kat mall tu. siap ade konvoi motor motor besar and ferrari berapa bijik ntah. dorg stop by kat mall tu untuk edarkan risalah. baguslaa dorang ni. macam macam cara guna nak berkempen. mula mula polis datang ramai ramai ingatkan ade perhimpunan ape ape, nanti boleh laa masuk berita tv3. hahaha. apa pun tak boleh :P


sepatutnya, lepas subuh tadi nak bertolak balik arau. tapi keluarga lebeh utama kan.



No comments: