20110708

.93.


manusia memang tak boleh diberi kepercayaan 100%
aishh! aku macam nak angkat jari tengah depan muka hang lani!
ppfftttt!
aku dah lama tak maki hamun marah marah
tapi rupanya, sejenis jaa hampa semua ni kan
kaum macam hampa ni memang suka buang masa aku
dan aku pun bodoh pi buang masa dengan hampa
bila bagi muka kena pijak
bila kita kepoh kita yang sakit hati pedih mata
apa laa salah aku selalu dapat nasib malang macam ni??
aku tak sempurna mana
mungkin ini ujian dan dugaan hidup
Ya Allah, tabah kan laa hati hambaMu yang kerdil ini. aminn..




2 comments:

yusrahadifahmdnor said...

sabar ek sis...
nasib kita serupa.. huhu

norhazwanimusa said...

dugaan betol laa kak :(