20110702

.87.



mata tak boleh pejam lagi. kerjaan pun tiada nak buat
mari jumpa pakcik google., kite search pasal diri sendiri
stalk diri sendiri laa ni kan
dan saya jumpa gambar-gambar sebelum cukup umur mengundi dulu.
pelik pulak tengok gambar sendiri kat google. haha :D

ni gamba mudamudi dulu


maklumlaa, lappy dah punah. teringat nak tengok gambar-gambar dulu.
try cari kat google ade laa plak.
dulu dulu rajin kemain lagi nak update blog.
upload macam macam gambar haa
sekarang??? malas nak mampos
aku start blogging ni since 2009. masa tu broadband tengah laju. tak ramai orang pakai. hahaha
masa tu pun banyak cerita nak kongsi.
sekarang ni, ada angin rajin mai meniup baru laa rasa nak tekan new post
bila tiba saat tak boleh pejam mata macam sekarang ni, bawu laa terhegeh nak login blog
jangan kecik hati naa encik blog :P

ouhh yaaa, by the way ade benda nak cerita. dua tiga hari ni sibuk orang tanya "ko degree kat mana eh?" "ko sambung civil jugak ke??"
wahai rakan rakan ku sekalian, untuk pengetahuan anda. aku ni diploma pun tak settle lagi. macam mane nak sambung degree. memang laa sepatutnye, aku dah habes dip now ni. tetapi, apelaahh nasib badan.
aku carry satu paper jee lagi!! ouhh yeah! nampak macam buang masa kan?? satu sem bawa satu paper je. sighh! macam ni ceritanya, aku boleh je settle paper ni masa semester 6 dulu. tetapi, ketua program aku tak bagi. cgpa aku time tuu okay jee. 3++ . die cakap "awak nak sambung degree tak?? klaw taknak, awak boleh laa habeskan semua paper sem ni. klaw nak, saya nasihatkan awak jangan amek sem ni" . atas sebab beliau lebeh berpengalaman, aku ikut cakap beliau. naseb laa mak and ayah aku support and paham situasi aku. terima kasih! dah bila tiba masanya, bawu laa aku paham kenapa beliau berkata sedemikian rupa kat aku. bukan semua orang yang habes diploma on time tu dapat continue degree. sebab ikut cakap beliau, aku siap boleh merasa dekan lagii haa masa result final semester 6 dulu. terima kasih banyak laa en muklis yee, betol laa kata-kata ni "setiap benda yang berlaku tu, pasti ada hikmahnya"
untuk kawan kawan yang sambung degree tu, selamat maju jaya :)

sekarang ni aku stuck lagi kat arau. at least aku merasa tinggal kat rumah sewa, matrik card ade sticker NR, merasa naik bas uitm, merasa masak masak dengan housemate :D

peeps, doakan laa aku dapat selesaikan dengan cemerlang. aminnn.

No comments: